Чому великі торгівельні мережі позбавляють вибору споживачів на користь здоров'я

6628
Почему крупные торговые сети лишают потребителей выбора в пользу здоровья

Уривок з інтерв'ю з творцем солі SOLENA в газеті "Діловий Регіон".
Олександр Романенко, директор ПП «Венд»:
romanenko– Ми успішно знаходимо співпрацю з черкаською мережею продовольчих маркетів і невеликими торговими мережами Києва, Харкова, Вінниці, Одеси та іншими. А ось з великими українськими справи йдуть значно складніше. Ми створюємо новий продукт – а вони в підсумку цінують тільки місце на полиці. І не важливо, що це продукт для здоров'я – головне, щоб він гарантовано продавався.
Але є продукти, які необхідні для покупця, хоч і мають відповідну ціну. І коли мова йде про сіль, збагачену калієм, біодоступними мікроелементами, то зрозуміло, що вона буде дорожче, ніж звичайна, за рахунок дорогих компонентів. Для споживача це вибір на користь здоров'я. Але мережі позбавляють його цього вибору. Адже вона коштує дорожче, ніж звичайна сіль, а для ознайомлення покупцю потрібен час, а це зайняте місце на полиці – бо такий товар виявляється не зручний.
Таким чином вивести новий товар у великі торговельні мережі проблематично. Хоча, наприклад, в торгових мережах Польщі подібна сіль, збагачена калієм, представлена, і навіть не одним виробником, і пропонується за значно вищою ціною. А от солі, збагаченої біодоступними магнієм, йодом, селеном та іншими мікроелементами в їх мережах немає. І такий продукт приваблює польських дистриб'юторів.

За матеріалами Ділового Регіону



Зменшити споживання солі натрію до норми та зменшити дефіціт калію в харчуванні допоможе сіль SOLENA зі зниженим вмістом натрію (70% солі натрію, 30% солі калію). Натисніть, щоб дізнатись, де придбати сіль SOLENA. Адреси магазинів